Thursday, March 4

Dia bernama A.M.


Bodohnya diri ini.

tak sedar di depan mana.

mana depan mana belakang pun tak tahu.

depan dah ada nak pilih yang belakang.

dekat dah ada nak pilih yang jauh.

yang senang ada nak pilih yang jenuh.

hai lah kamu.

kenapa tak datang awal-awal.

kalau tidak, dah tiga tahun dulu kita bersama tau.

janganlah malu-malu.

sebab malu-malu buat kita jadi buntu.

tapi tu lah.

orang kate kalau dah jodoh.

buat apa nak gopoh-gopoh.

akhirnya kamu akan dapat.

apa yang dihajat.

wahai cik a.m.

kenapa mesti nak bersama dengan orang yang kita sayang.

sedangkan ada orang yang sayang kita.

sini, sini!!!

kamu panggil saya.

tapi saya yang pekak bodoh, dok pandang orang lain.

adoi lah.

tapi tu dulu lah.

sekarang lain dah.

dari panggil nama, dah panggil sayang.

sayang...

sayang sangat-sangat.

orang tak percaya?

orang-orang tu siapa?

mereka ada hak ke nak percaya atau tidak.

hehe

cik akak a.m.

harap awak yang terakhirlah ya.

bukan harap, mesti yang terakhir.

dan tolong saya.

mencintai dan dicintai diri awak.

buat selamanya.

saya ni bodoh sikit.

benda depan mata tak nampak.

tapi takpe, sekarang kamu takde pun saya dah nampak.

saya sayang kamu tau.

kamu sahaja.

seorang sahaja kali ini.

kali ini.

sayang dan cinta awak lah cik a.m.

:)

5 comments:

  1. that is so very sweet.
    jage akak kite baik2 tau..
    kalau awak sakitkn ati dye.... saye akn jd personal poltergiest awk... hehehe

    ReplyDelete
  2. aku rase skrg nie mmg musim bercinte la.. congrats ya kawan.. :-)

    ReplyDelete
  3. spread the news, shares the the love.
    dont waste it! love is all around.
    goodluck;)

    ReplyDelete
  4. so sweeeeeeeeeeeeetttttt....
    trust me..ko mmg xkn menyesal pilih cik a.m dlm idop ko..:))..

    ReplyDelete

Meh conteng-conteng kat sini meh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...