Thursday, April 16

Bosan Menanti Seronok



Lama dah tak post blog, internet kat puncak ni dah lame takde. ni baru boleh open internet ni...

Bosan. Takde nak wat papae hujung sem ni. Dan aku masih tersangkut kat puncak perdana hanya semata menunggu paper exam yang hanya ada satu dan praktikal juga hanya ada satu.

Sepatutnya aku dah boleh balik. Tu lah orang kata, kesilapan kita dahulu akan menyebabkan kesan pada masa sekarang. kesilapan kita sekarang akan menyebabkan kesan pada masa akan datang.

Sekarang kita tak rasa, tapi nanti, merana... Disebabkan aku repeat dua subjek tersebut, aku terpaksa terkontang-kanting kat sini. Kalau tak aku dah dengan family sekarang.

Kerja dah siap, hati dah lapang, tapi bosan tetap ada...

No comments:

Post a Comment

Meh conteng-conteng kat sini meh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...