Tuesday, April 21

Menanti Kertas


Disebabkan kesilapan kita dulu, kesan buruk akan muncul sekarang. Disebabkan kesilapan kita sekarang, kesan buruk akan muncul akan datang...

Begitulah perkara yang berlaku pada diri aku ketika aku belajar di fakulti ini. Kelemahan aku yang paling lemah, adalah menganggap sesuatu perkara sebagai benda yang remeh.

Sudahnya, aku tersangkut kat kolej menunggu hanya satu paper exam untuk diselesaikan. Bertambah parah lagi, paper tersebut adalah paper repeat aku.

Tu lah maksudnye, kesilapan lepas menjejaskan masa sekarang. Aku ni bukannya tak tau buat assignment, tapi mungkin disebabkan sikap aku yang aku katakan tadi aku jadi macam ni.

Dulu, masa lecturer suruh buat assignment, aku taknak. Lepas tu dia protest aku, tapi aku bukannya nak mintak maaf, tapi protest balik..hahaha.

Aku ni tak boleh geram dengan lecturer, kalau aku geram, makan diri aku balik. Tapi biar lah, benda dah nak jadik. Tapi benda yang nak jadi tu boleh dielak.

Entah lah...tunggu je la paper nan satu ni...

3 comments:

Meh conteng-conteng kat sini meh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...