Saturday, January 17

The Dark Knight Returns?

Berita ni memang dah lama aku dapat.Dari tahun lepas lagi.Mula-mula aku baca Kosmo. Pastu aku baca Gempak. Pihak Warner Bros. cadang nak buat sekuel untuk filem Batman selepas The Joker diletakkan dirumah orang gila Arkham Asylum. Jalan cerita untuk filem ketiga ni tak tau lagi,tapi ada ura-ura mengatakan The Riddler,Penguin dan Catwoman akan jadi villain. Ada gak yang kate The Joker akan kembali. Kalau betul,mampukah The Joker baru menandingi The Joker versi Heath Ledger yang mantap?

Apa yang menariknya filem Batman yang ketiga ni,dengar cerita,watak The Riddler akan dilakonkan oleh Johnny Depp.Wow!Tak sabar aku nak tengok. Untuk watak Penguin pula mungkin Philip Seymour Hoffman berlakon manakala Catwoman pula dengar cerita Cher nak pegang. Lagi satu khabar angin lak kata,Robin pun akan muncul. Kalau betul lah camtu,maka seronok la cerita Batman kali ni...

mungkin camni agaknya muka Johnny Depp jadi The Riddler..hahah!

Dengar citer gak,Brandon Routh(Superman) nak jadi Robin kali ni.
Macam ni agaknya rupa kalau dia jadi Robin...wahahah!

1 comment:

  1. ish..favret villain aku the riddler ngan joker
    kalo bukan jim carrey cm len je
    tpi aku caye johny depp msti gmpak nyer
    hahaha

    hrap2 btol

    ReplyDelete

Meh conteng-conteng kat sini meh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...