Sunday, January 18

Zeo Trilogy In Making...

Akhirnya aku berjaya menyiapkan sinopsis untuk novel bersiri sulung aku,Zeo! Fuh,tapi baru sinopsis. Novelnya bila aku nak start pun tak tau lagi. Tapi takpe,Idea dah ada,tinggal nak buat plot saja. Aku tak boleh nak cerita banyak pasal novel ni,takut idea dicuri. Apa yang aku boleh kata,ceritanya berkenaan Zeo yang berdendam dengan Gaijiin kerana kematian adik dan ayahnya. Novel ni aku selitkan dengan penuh kejutan. Harap ada lah orang nak publish cerita aku ni...heheh.


Buku aku ni ada tiga siri dalam bentuk sambungan seperti Lord of The Rings,ni lah antara tajuk-tajuk untuk buku aku:

Zeo Part 1:BetrayalZeo Part 2:ConcussionZeo Part 3:Death

4 comments:

Meh conteng-conteng kat sini meh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...