Monday, November 16

Beginning of Ending of Beginning

dua minggu lepas, 6 november 2009, berakhirnya sudah semester limaku.
dua minggu lepas, 2 november 2009, bermulanya latihan praktikalku.

tersangat sekejap rasa pembelajaran semester ini. dan begitulah yang berlaku setiap semester,seolah-olah masa semakin dipendekkan. sekarang aku menunggu untuk masuk ke semester akhir diploma. padahal aku rasa macam baru semalam aku hadapi minggu mesra siswa uitm semester 1.

semester ini membuatkan aku sangat risau akan keputusan peperiksaan ku. satu subjek yang amat aku takuti mungkin bakal menggugat pointer semester lima aku. satu subjek yang kredit hournya adalah tiga. jika aku gagal mendapat markah tinggi, pasti jatuh terjunam pointer ku semester ini.

dan subjek yang lain-lain, bagi ku hanya biasa getirannya. tetapi keyakinan untuk mendapat markah tinggi tetap berkurangan. dan semester ini juga, aku berasa keseorangan. dan nasib baik, masih ada kawan yang sudi mengurangkan keseorangan ku itu.

semester ini juga, bermula sesuatu yang baru, dari sesuatu yang berakhir.

berakhirnya semester ini, maka aku pun memulakan latihan praktikalku di stesen radio negeri Selangor FM yang bertempat di Angkasapuri. dua minggu sudah aku bekerja sendiri dan perasaan kusut cuma sekejap hadirnya.

alhamdulillah, semuanya berjalan lancar.

tak boleh nak taip banyak sangat, nanti kena marah dengan bos.

selamat bercuti pelajar TEKA, dan selamat praktikal kawan yang sama batch. :)

No comments:

Post a Comment

Meh conteng-conteng kat sini meh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...