Thursday, November 12

My Love Since Always

aku sedar aku telah menjalinkan hubungan cinta dan berpisah dengan si dia, si dia dan si dia.

dan aku masih juga mencari yang tidak menyakitkan hati ini.

muncul satu persatu, dan akhirnya pergi dengan kecewa di hati ini.

kebodohan aku mencari yang tak kan jumpa, hanya akan, jika sudah diri ini lengkap dengan kejayaan.

pesan ibuku sedemikian rupa, doanya untuk mencari yang mulia.

pesan menjadi badi, yang hina berlalu pergi.

tapi itulah yang ku katakan perihal kebodohan ku.

aku mencari sedang yang di hati sudah lama terpaut yang satu ini.

kini aku tidak ingin lagi mencari, biarlah mereka yang menanti, kerana pesan ibu terpahat di hati.

dan kini aku mengenali siapa kekasih hati,

yang menemani ku di kala sepi,
kebosanan
disaat yang lain meniggalkan diri ini.
disaat yang lain tak kenal hati ini.

perawat jiwa luka ku ketika aku beberapa kali kecundang dalam perlawanan cinta.

yang memberikan aku perasaan sedih, gembira, gusar, ceria, suram mahupun kusam
memahami hati ini sama ada dalam hiba atau terkesima.

ianya bukan satu di dalam beribu.
tetapi beribu di dalam satu.

movie.

my latest girlfriend. my always and my passion.

aku senang dengan kau kini, pergi jahanam sama yang lain.

Film.Movie.Movingpictures.Motionpictures.Cinema.Video.LoveAll

No comments:

Post a Comment

Meh conteng-conteng kat sini meh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...