Monday, March 23

Sejarah Seorang X-Men


Semalam aku kaji-kaji sikit sebanyak filem yang akan ditayangkan akan datang kat laman web GSC...

Dalam aku dok membelek-belek, banyak jugakla filem yang boombastic dan fantastic yang boleh ditonton nanti. Contohnya macam filem Terminator Salvation bulan Mei ni, filem Transformers 2 bulan Jun ni, filem Harry Potter yang paling aku nanti-nantikan bulan Julai ni dan filem G.I Joe bulan Ogos ni.

Tapi, apa yang aku nak sentuh kat sini adalah berkenaan filem X-Men Origins : Wolverine pada bulan April depan. Berkemungkinan besar aku cuti time filem tu ditayangkan dan ianya membuatkan aku tak sabar nak menonton.

Sedikit sebanyak yang aku tahu pasal filem ni, dengar cerita banyak superhero dari Marvel Universe dan X-Men Universe akan ditonjolkan. Contohnya seperti Deadpool, Gambit, Sabretooth, Emma Frost dan mungkin banyak lagi. Perkara ni membuatkan aku semakin teruja untuk menonton.

Berkenaan sinopsis pulak, apa yang aku tahu, ianya berkisarkan asal-usul Wolverine menjadi mutan yang mempunyai kuku besi. Dia juga ingin membalas dendam terhadap Victor Creed A.K.A. Sabretooth yang telah membunuh kekasihnya. Kemudiannya dia terjebak dalam satu program rahsia yang digelar Weapon X.

Yang paling aku tak sabar nak tunggu adalah kemunculan Deadpool. Korang mungkin tak kenal mamat ni, tapi kalau korang tengok power dia, boleh tahan hebat. Camne lah muke dia dalam filem nanti kan. Harap filem ni tak mengecewakan.

3 comments:

  1. nice 1. good research!!!

    hey denda, kanda tag dinda di blog kanda. so sile check n proceed!

    ReplyDelete
  2. Aku suke Gambit...

    bukan Gambit pelakon Prof tuh..

    ReplyDelete

Meh conteng-conteng kat sini meh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...